Toimitus- ja maksuehdot | Palvelun käyttöehdot

Päivitetty 6.10.2021

Tämä verkkopalvelu (astettaparempielama.fi) noudattaa Suomen Kuluttajasuojalakia sekä Euroopan Unionin yleisiä kuluttajasuojaa koskevia säädöksiä.

Palvelun tarjoajana toimii:

Piia Tuominen

Astetta parempi elämä (Aputoiminimi)

Y-tunnus 2506184-6

21900 Yläne

 

Toimitus- ja maksuehdot

Tuotteet

Ostamalla digitaalisen tuotteen, saat sähköpostitse käyttäjätunnuksen ja sähköpostista löytyvän linkin kautta pääset luomaan salasanan, jolla pääset välittömästi kirjautumaan sisään astettaparempielama.fi –verkkopalveluun, ellei tuotteen . Tuotteen osto oikeuttaa sinua kuluttamaan ja lataamaan tuotteen sisältöä Palvelun Käyttöehtojen puitteissa. (Ks. Palvelun käyttöehdot alempaa tältä sivulta.)

Ilmoittautuessasi ja/tai maksaessasi pääsyn maksulliseen tapahtumaan  (kuten koulutuspäivään, workshoppiin tai muuhun sellaiseen), ilmoittautuminen on sitova, ellei toisin ole ilmoitettu. Peruutustilanteessa asiakas voi halutessaan hankkia tilalleen toisen osallistujan, jos se on tapahtuman luonteen huomioiden mahdollista.

Hinnat

Sekä palveluiden että tuotteiden hinnat voivat muuttua. Sähköpostilistalla oleville saatetaan antaa ylimääräisiä alennuksia tai alennuskuponkeja.

Kaikki hinnat sisältävät alv 24%.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

www.paytrail.com

Vaihto- ja palautusoikeus

Kuluttajasuojalain nojalla, heti käyttöön otettavalla digitaalisella sisällöllä ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Tuotteen hintaa ei siis palauteta.  https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/peruutusoikeus-etamyynnissa/

Reklamaatiot

Reklamaatiot palvelun käyttöön ja sisältöön liittyvissä asioissa voi osoittaa: [email protected] reklamaation koskiessa astettaparempielama.fi-sivuston omaa tuotetta. Reklamaatiot hoidetaan ensisijaisesti sähköpostitse.

Jos reklamaatio koskee muulta taholta ostettua tuotetta (esim. kumppanuusmarkkinointi), tulee reklamoida tuotteen alkuperäiselle valmistajalle ja/tai myyjälle.

 

Palvelun käyttöehdot

Palvelun käyttöehdot koskevat Astettaparempielama.fi sivustolta löytyviä verkkokoulutusmateriaaleja.

Käyttämällä palvelua asiakas hyväksyy nämä ehdot.

Tuotteet eivät ole terapiaa tai sairauksien hoitoa eivätkä korvaa niitä.

Palvelussa on sekä maksutonta että maksullista sisältöä.

Maksuttoman sisällön käyttöoikeus on jatkuvaa. Maksullisen sisällön käyttöoikeuden kestosta ilmoitetaan erikseen.

Yrityksellä on oikeus muuttaa palvelun sisältöä ja muuntaa maksuttomia sisältöjä maksullisiksi. Yrityksellä on myös oikeus lopettaa palvelun tarjoaminen käyttäjille kokonaan tai osittain.

Astettaparempielama.fi -sivustolla voi olla linkkejä kolmansien osapuolten sivuille. Yritys ei vastaa näiden sivujen toimivuudesta tai sisällöistä.

Yritys ei ole vastuussa siitä, jos palvelin, verkko tai internetliittymä ei toimi.

Yritys vapautuu sopimusvelvoitteestaan ja vahingonkorvausvelvoitteesta, jos sopimusehdon noudattamisen estää kohtuuton vaikeutuminen tai ylivoimainen este. Tällaisia ovat esimerkiksi tietoliikennehäiriö, työtaistelu, tulipalo, räjähdys, luonnonkatastrofi tai viranomaisen määräys tai muu osapuolista riippumaton este.

Asiakkaan vastuu

Asiakas on vastuussa käyttäjätunnuksensa ja siihen linkitetyn salasanan salassapidosta.

Palvelun maksullinen sisältö on tarkoitettu asiakkaan yksityiseen käyttöön.

Sisältöä ei saa kopioida, jäljeltää, välittää eteenpäin tai esittää julkisesti.

Laita hyvä kiertämään!