Miten voin auttaa?

Jos sinulla on kysymyksiä, olet oikeassa paikassa! Täältä löydät vastaukset useimmiten kysyttyihin kysymyksiin.

Verkkokursseihin ja teknisiin asioihin liittyvät kysymykset

"Mitä verkkokurssin ostamisen jälkeen tapahtuu?"

Jos sinulla ei ennestään ole käyttäjätunnuksia Astetta parempi elämä -sivustolle:

Saat ensimmäiseksi maksun jälkeen kuitin maksutapahtumasta sähköpostiisi. Lähetän sinulle sähköpostitse myös ohjeet käyttäjätunnuksen luomiseen ja jäsenalueelle kirjautumiseen. Luotuasi käyttäjätunnukset ohjeiden mukaan, pääset kirjautumaan jäsenalueelle.

Jos sinulla on jo käyttäjätunnukset joko maksuttomalle viikkokirjetilaajien jäsenalueelle tai jollekin toiselle maksulliselle kurssille:

Kun käytät uuden kurssin ostaessasi samaa sähköpostiosoitetta kuin aiemminkin, pääsyoikeus juuri ostamaasi kurssiin lisätään automaattisesti olemassa oleviin tunnuksiisi. Kuitti tulee tässäkin tapauksessa sähköpostiisi, mutta erillistä sähköpostia tunnuksien luomiseksi ei silloin tule. Kirjaudu jäsenalueelle, kuten aiemminkin, ja klikkaa jäsenalueen etusivulta juuri ostamasi verkkokurssin nimeä. Jos et viimeistään tunnin kuluessa pääse verkkokurssin nimeä klikkaamalla kurssialueelle, ota minuun yhteyttä.

"Maksutavat?"

Verkkokurssit ym. voi maksaa tutuilla suomalaisilla maksutavoilla. Verkkopankkimaksut.

"Miten pitkään minulla on pääsy kurssimateriaaleihin ostettuani verkkokurssin?"

Sinulla on pääsy kurssimateriaaleihin vähintään 6 kuukauden ajan, ellei kurssin esittelysivulla toisin ole ilmoitettu.

"Mitä jos minulle tulee ongelmia kurssialueelle kirjautumisessa tai muiden "teknisten" asioiden kanssa?"

Ei hätää! Jos et jostain syystä pääse kirjautumaan tai tulee muita teknisiä pulmia, voit laittaa sähköpostia tai vaikka tekstiviestin. Autan sinua mielelläni!

 

Onko sinulla sellaista kysyttävää, johon en vastannut tällä sivulla? Lähetä kysymyksesi sähköpostilla piia@astettaparempielama.fi, niin vastaan sinulle.